ALL ABOUT KNIVES AND WOOD

Terima kasih atas kunjungan anda, jika ada jenis dan jenama pisau yang anda inginkan boleh beritahu dengan saya, mungkin saya boleh membantu...telefon saya 0193302672. E-mail sham200175@yahoo.com. Maybank akaun 114209468772. Sila tambah RM10 untuk penghantaran. Terima kasih atas sokongan anda.

Wednesday, July 15, 2009

patuk

semlm....tghr kitorang patuk. ahli ada ngam2 untuk main double...aku partner ngan aziz..
aman partner ngan saha....mcm biasa sebelum pertempuran kita main acah2...panaskan badan, otot2 dan urat2...kira dah cam pro-players la he he...berbalas balas tikam, cucuk, cantas, patuk, hiris, libas dan yang paling ngeri...adalah jurus kerat...ilmu peribadi milik penglipur....he he he. ada la jugak dlm 10 minit panaskn badan nyer....sebenarnyer pernah terjadi tragedi kekejangan otot yg telah menimpa seorang player kami iaitu aziz......mengelabah cipan sumer...aziz jatuh tertumbang secara tiba2....rupa2 nyer "woi kram le kaki aku...aduss...arghh". sejak tu le kita sebelum main mesti panaskn badan dulu.........

maleh nak cerita pasal pertempuran smlm....semua serba tak menjadi bagi aku..........aziz pun nampak cam kecewa je ngan performance aku.....aku pun tak tahu ngapa.....
kitorang kalah....3-2.....aziz kecewa....aman dan saha tersenyum puas......

apa yg mengganggu permainan senjataku?....aku rindu.........

No comments: