ALL ABOUT KNIVES AND WOOD

Terima kasih atas kunjungan anda, jika ada jenis dan jenama pisau yang anda inginkan boleh beritahu dengan saya, mungkin saya boleh membantu...telefon saya 0193302672. E-mail sham200175@yahoo.com. Maybank akaun 114209468772. Sila tambah RM10 untuk penghantaran. Terima kasih atas sokongan anda.

Saturday, July 18, 2009

kasih-sayang @ hanya nafsu

"ok...aku nak tanya ko...ko antar org rumah ko g kerje camne..?...maksud aku time dia nak kuar kete tu apa rutin korang?..."
kodet terdiam sejenak...kiraan aku adalah dlm 3.0sec camtu...pastu dia cakap
"mcm biasa la bro!!...salam.....cium tangan...pastu dia ckp saya keje ye bang...aku ckp keje baik2 tau...ha camtu arr lebih kurang"..bersungguh2 kodet gambarkan pada aku tentang rutinnyer..

aku senyum jer...."ha memang bagus...camtu..." kodet senyum mendengarkan komenku...

"satu lagi....nak tanya...ko agak2 la....dia rasa ko sayang dia tak?...maksud aku...untuk dia berapa peratus sayang yg ko bagi?..faham tak soalan aku..?"...berkerut dahi kodet...dok pandang2 ke langit...sian pulak aku nengok....blur terus...hehh

"camni lah....ko takyah jawab soklan tu".....nampak kodet cam lega sket...air wajah nye kembali normal....
"org pompuan ni....selagi dia tak rasa yg laki dia sayng dia dgn sepenuhnye...selagi itu le kite kene ikat bro!!..dia tak akan lepaskan ko merayap sesuka hati ko....kalau dia tak percayakan ko!"
kodet terangguk2 macam paham benar lagaknyer......

"ok...aku bagi contoh rutin aku eh....aku bukan nak bermegah dengan ko nak cakap rutin aku bagus...tp kita nilai sama2 untuk jadi guideline..ok?"
kodet angguk...tersenyum2

"orang rumah aku...nak g kerje..."ayg...bee g keje dulu tau.." salam....cium tangan...cium pipi kiri...pipi kanan...patuk bibir 0.05 sec....pastu peluk....sambil usap2 belakang..tepok2 sket...aku bisik kat telinga dia "kerje baik2 tau"...dia jawab "ok sayang".. pastu pegang tangan mcm tak mau lepas sambil nak pergi...sampai terlepas tangan pastu babai...."bee g keje dulu"...."ok...luv u!!"...."luv u too"...."

kodet senyum jer............aku pun senyum.........

"ok... ko rasa kalau ko pompuan rutin mana yg membuatkan ko rasa laki ko sayang sgt kat ko?"

kodet senyum jer teruss......tak jawab...tp aku tahu dia dah faham.....

"tp bro...kalau tiba2 nak ubah rutin ...nak buat itu-ini-bagai..........mesti suspected punyer"

"ok...aku bagi ko skrip"

"camni..bila ko baring ngan dia time nak tidur...ko cakap kat dia....sambil nengok siling je...
i rasa kita kena lakukan 'pelukan tanpa nafsu' setiap hari la...aku jamin mesti dia beralih pandang kat ko...pastu tanya "camne tu?"...ko cakap esok pagi nak g keje i ajar u..!!...pastu tidur je la...
ikut suka ko la nak buat 'pelukan bernafsu' ke....apa ke.....pulak lepas tu...kan"

"ok..?"

kodet senyummmmm...........bahagia aku nengok kawan ku senyum camtu....hehh
"aku nak fiq pun senyum camni"..getus hati ku sampai terkuntum senyum dibibir...hehh

4 comments:

Bundle Studio said...

lepaskan aku dari kesengsaraan ini,lepaskan aku dari kepuraan,lepaskan aku dari dihimpit kekecewaan,lepaskan aku dari hidup terbelenggu,lepaskan aku dari rasa kesilapan membuat keputusan yang terus meragut kebahagian yang selamanya ingin aku miliki.

buyat said...

terus menitip suara hati kau,
luahkan pada papan kekunci,
titipkan semuanya,
jgn ada satu pun belenggu,
akan dibiarkan membuku,
jiwa kau perlukan saluran,
merembes tekanan perjalanan,
jiwa kau menderita,
raga kau bercerita........

Bundle Studio said...

sedang mencari ketenangan yang hakiki dan abadi dalam mengharungi kehidupan di dunia yang sementara ini, sungguhpun kehidupan didunia ini hanya sementara kenikmatan dunia amat berharga,dan kita mesti menikmatinya se maksima mungkin tanpa melupakan kehidupan yang kekal abadi di SANA nanti.

Bundle Studio said...

Cinta ikhlas sememangnya indah,
Idaman hati setiap manusia;
Jika benar selalu bergundah,
Mengapa harus lahirnya cinta?