ALL ABOUT KNIVES AND WOOD

Terima kasih atas kunjungan anda, jika ada jenis dan jenama pisau yang anda inginkan boleh beritahu dengan saya, mungkin saya boleh membantu...telefon saya 0193302672. E-mail sham200175@yahoo.com. Maybank akaun 114209468772. Sila tambah RM10 untuk penghantaran. Terima kasih atas sokongan anda.

Wednesday, July 29, 2009

cerita angah..

"boleh...smlm siapkan cerita angah...dah edit sesedap rasa...tiba2 time nak publish..server down pulak....aku ingat.....ada save dlm draft...ropernyer tak ader...ngah...hipertensi ni...nnt2 la post lain......"

6 comments:

Bundle Studio said...

sapu tangan bucunya empat,
hilang satu dimakan api,
luka di tangan boleh di ubat,
luka di hati tanggung sendiri.

boe~ said...

parut diluar luka di hati
terguris pedih meleleh air mata
"kita jumpa lagi selepas ini"
"kita dgr dulu apa pesanan penaja"

Bundle Studio said...

Pahit sungguh rasa peria
peria dimakan bersama cuka
hati gundah sekian lama
bila hendak beradu suara

boe~ said...

makan cili berair mata
cicah dgn jering rendam
bila ndak beradu suara?
kene tanya bro sham

boe~ said...

buluh perindu rebutan penyanyi
kalau nak nyanyi sabtu ni boleh le
blog aku dah update yg terkini
ada masa jenguk2 le.... hehh

Bundle Studio said...

Jalan-jalan di pasaraya
Jatuh escalator lutut berdarah
Macamana nak beradu suara
Bro sam tekaknya parah.