ALL ABOUT KNIVES AND WOOD

Terima kasih atas kunjungan anda, jika ada jenis dan jenama pisau yang anda inginkan boleh beritahu dengan saya, mungkin saya boleh membantu...telefon saya 0193302672. E-mail sham200175@yahoo.com. Maybank akaun 114209468772. Sila tambah RM10 untuk penghantaran. Terima kasih atas sokongan anda.

Sunday, July 26, 2009

Cerita Angah 'yg baik utk yg baik'

bergelimpangan kulit2 durian yang telah yg kitorang belasah bersama2.....mmm...pueh hati masing2...punyer le lamer dok riuh di alam web......cerita nak jumpa nak jumpa....tak jadi2...nah...hambik ko.....makan sampai...tersandar...masing2 dok maintain amik nafas.......tercungap2....almaklumlah...setelah hampir 12 tahun tidak bertemu....tentulah ader byk perubahan dari segi rupa paras dan fizikal masing2...dlm kes ni...perut ler...masing2 dh memboyot.......hehh

kitorang kat rumah koe kat tempat yg berhampiran ngan universiti kebangsaan malaya.....
koe lah pencetusnyer..."sam...jom makan durian kat rumah aku.....ko kumpul member2 kiter yg nak join....kita set time cantik punyer....jumaat malam.....ada pasar mlm dekat rmh gua.....kita makan ...'durian udang merahhh'.."

aku pun set le ngan angah....aku tipon dia..ckp pasal perjumpaan sambil makan durian kt rmh koe..angah pun samer gak....on jer....

nak jadi cerita...berkumpul lah kita ni lima org....kawan2 seperjuangan masa bertapa kat ipoh dulu.....aku, koe, ikam, angah n muad.....paling istimewa bagi aku...ikam...dia adalah rakansegua aku masa kat ipoh dulu....sejak dari habis bertapa ...ni lah pertama kali aku jumper ikam....tak berubah...camtulah jugak...'kocik sekoping'....he he he

dah...panas mula terasa....durian sudah bertindak dlm perut...dok berlawan ngan acid perut...suhu meningkat sedikit sedikit.....muad dah bukak butang baju..."paneh wei....jom lepak kt luar pulak...sembang kt luar...bior org rmh sembang kt dalam...jom".....masing2 pun bangun pi lepak kat luaq pulak....pekene kayu api sorang sebatang.....demi sebatang...sampai kotak kayu masing2 pun kosong....

masa lepak kat luaq ni lah cerita angah aku dengar...ntah kite cerita pasal aper ntah luper aku...
tiba-tiba angah cakap "aku ada satu cerita teladan yg menarik untuk didengar..!"

begini ceritanyer:

to be continue....

1 comment:

Bundle Studio said...

this story very exclusive, more story after this bro......