ALL ABOUT KNIVES AND WOOD

Terima kasih atas kunjungan anda, jika ada jenis dan jenama pisau yang anda inginkan boleh beritahu dengan saya, mungkin saya boleh membantu...telefon saya 0193302672. E-mail sham200175@yahoo.com. Maybank akaun 114209468772. Sila tambah RM10 untuk penghantaran. Terima kasih atas sokongan anda.

Thursday, July 16, 2009

kene ikat?

pet.....member aku yg sekarang ni makan gaji kt satu syarikat pembekal air dingin untuk kebanyakan bangunan di putrajaya....

mula2 aku jumpa dia selepas berbelas tahun kitaorang meninggal kan alam pertapaan di sebuah gua di bandaraya ipoh...besar gila guanyer...beribu org boleh bertapa serentak...mcm2 ilmu ada

ditawarkan.........

"eh !!...ko macam mana boleh ada kt sini?"...muka cam terkejut gila nengok aku siap 'overall'

ngan topi safety ....aku maleh nak layan keterujaan pet...aku senyum je.....

pet ni jenis kalau cakap ngan orang mesti nak cuit ke....kuis ke...pegang org yg berbual ngan dia..

aku jenis tak camtu...aku janggal sedikit diperlakukan sebegitu....mungkin ngan pompuan kalau jenis camtu...aku serah tubuh terus suruh dia peluk je...hehh.

dah reda sikit excite pet.......aku mulakan kata perbualan.....

"ko pulak.....tak pernah aku nampak....bertahun dah aku service mesin pembuat air dingin kat

putrajaya ni...ko tau"

"aku keje kt sini aa...sam......sebelum ni aku kt klia!"....."naper dtg plan one ni?"

"aku kene wat permit utk keje kt wisma putra la"

"ok...jom naik atas...kt control room.."

selepas dah settle buat permit to work.......g la buat kerje kat wisma putra pulak...

ada beberapa corner yang boleh asah footrest kat jln kasi tajam sket.....perasan cam bawak sportbike ...padahal lc jer...hehh.

settle keje....ada lah masa sket nak berbual panjang ngan pet.....

"apsal ko itu hari ....kita buat mini gathering ko tak jengok pun?" saja aku kasi soalan bonus

kat pet..membuat kan pet tersenyum 'wakenabeb'.......

"korang tukaq plan secara mengejut....mana nak dpt kelulusan bro"...jelas pet membuatkan aku

nganga.....aku teringat muka fiq....kalau dia dengaq ni mesti dia gelak 'signature' dia punya
...

"awat bro...?...ko pun kene ikat ke?"

hehh..

3 comments:

buyat said...

bundle...ko set time le...kita karok sambil tazkirah....
sian aku nengok member2 kita menderita begini....
joystick patut ditangan kita..
ni kapal sapa kapten?
diorang ka?
kita ma!!!!

Bundle Studio said...

betoi tu bro ....tapi masalahnya joystick tu dah lama dia pegang dah, susah sikit nak ambik balik beb ...ko ada idea tak ....
atau pun kita let go je joystick tu kat dia, kita bikin joystick lain and then kita control kapal baru ....hehehe...masalah nya berani ke ...?

buyat said...

wah bro....aku takut nnt luruh sumer kt kepala ko...berkilat ko sanggup ke...memang best ada dua lubuk tapi kalau akibatnyer kepala atas bawah botak...hehh