ALL ABOUT KNIVES AND WOOD

Terima kasih atas kunjungan anda, jika ada jenis dan jenama pisau yang anda inginkan boleh beritahu dengan saya, mungkin saya boleh membantu...telefon saya 0193302672. E-mail sham200175@yahoo.com. Maybank akaun 114209468772. Sila tambah RM10 untuk penghantaran. Terima kasih atas sokongan anda.

Saturday, July 18, 2009

isi dan kulit

"wahhh.....banyak buah tokey...cantik2...mana mari?"
"ya la..boss...mali2.....mau makan duliyan ka...saya bili pahang sana...baru mali oo pagi ni"
"tokey...u tau aa...apa macam mau tengok duliyan...mau tau isi ada best ka tarak?"
"musti tau ma...wa sudah bolong duliyan lamer maa...u kasi tau u suka duliyan apa macam punya?"...
"wa suka itu isi serupa pekat-melekat, ada rasa pahit2 sket..wa tak kisah kaler punyer ma"
"ok...aaa wa pilih kasi sama lu......ini macam ma...duli kecik2..tajam2 punya....buah bulat elok tarak lekok2...ini sumer lu punya taste...serupa ni macam!!"
"ye ka tokey?....butot aa..?"
"lu tak picaya...wa kasi bukak"
"ha..lu cuba rasa apa macam saya cakap"

"ye...la tokey"......"wa sudak kasi tau u maaa...tarak picaya!!"...."pandai la lu tokey"

"eh...tokey...kalau orang ...u boleh tau ka...apa perangai...kalau tengok kulit?"

"aiyya!....olang aaa.....tak boleh tau punya lor...ada orang pakai manyak smart aa...muka manyak hensem...tp hati mannyaaakkk musuk oooo!!!"

hehh...

5 comments:

Bundle Studio said...

menilai orang bukan dari luaran nya,
tapi orang nampak luar dulu kan, first impression is important.

buyat said...

mm..betul tu bro...sebab itu ramai org ambil kesempatan dengan mengekploitasikan....'very good firt impression'...untuk kegiatan
'bangsat' mereka..........

Bundle Studio said...

mungkin cara diaorang carik makan mcm tu,lebih untuk menjaga hati, berpura-pura namanya kan

boe~ said...

org kata gua sombong, tapi gua tak sombong maaa... gua malu jugakk ada..
org kata gua kedekut sbb minum air suam. tapi gua jaga kesihatan maaaa... org kata gua takde duit.. ehehh... mmg gua takde

Bundle Studio said...

duit tu ada, tapi tak berapa banyak je ...terima kasih bang,esok dtg lagi