ALL ABOUT KNIVES AND WOOD

Terima kasih atas kunjungan anda, jika ada jenis dan jenama pisau yang anda inginkan boleh beritahu dengan saya, mungkin saya boleh membantu...telefon saya 0193302672. E-mail sham200175@yahoo.com. Maybank akaun 114209468772. Sila tambah RM10 untuk penghantaran. Terima kasih atas sokongan anda.

Thursday, July 16, 2009

hati dan jantung

hati ...kita bicara dari sudut materi adalah liver....mungkin boleh dialihbahasakan menjadi
'yg hidup'....
jantung.....adalah heart...mungkin tak salah kalau nak dijelaskan sebagai 'seniNya'...
fikirkan kelapisan lebih dlm.....

hati....dibicarakan atas nilai ruhaniah atau batin....fahamku adalah ruh....
jantung....adalah seniNya...'masterpiece'.....nyawa....atau versi moden nyer 'bateri'
yg memungkinkan segala deria menerima agihan cecair sakti....dari denyutan pam
ciptaan yang maha agung....manusia itu bukan manusia lagi jika pam ini....
terhenti pada tepat waktu...yg memang telah tertulis utk semuanya sekali...berbillion
manusia....

dan sebenarnya... 'ruh berbicara'....didalam jasadmu....
indahnya....bagaimana saat lahirnya cinta di dlm hati.....?!!

3 comments:

Bundle Studio said...

lu hebat beb...
gua perlukan pandangan ikhlas dari lu lah bro ...
sepanjang lu kenal gua,lu rasa lah, apa kelebihan yang gua ada selain dari geng2 kita yang lain ...gua macam tak nampak kelebihan je yang ada pada gua bro ...dah lama pikir dah ni...cuma tak terluah ...ari ni baru terkeluar

buyat said...

ko kawan aku paling komited dlm berkawan, aku tak tau cara kau tackle problem ko...tp sebenarnya cara setiap manusia menyelesaikan kesulitan yg mereka hadapi...itu je yg membezakan karektor setiap manusia...
bagi aku ko byk kelebihan tp aku sendiri tak jumpa 'the word'...

Bundle Studio said...

gua komited dlm berkawan sbb bagi gua kawan je yang dpt menghiburkan hati gua, dlm masa yang sama bole lah release tension sikit, walaupun tak bole release secara total dan kekal.