ALL ABOUT KNIVES AND WOOD

Terima kasih atas kunjungan anda, jika ada jenis dan jenama pisau yang anda inginkan boleh beritahu dengan saya, mungkin saya boleh membantu...telefon saya 0193302672. E-mail sham200175@yahoo.com. Maybank akaun 114209468772. Sila tambah RM10 untuk penghantaran. Terima kasih atas sokongan anda.

Wednesday, July 15, 2009

cantasan silang

"ada org kebas kita punya meja la woi"....aziz meraung macam org hilang akal..aku yg
tgh menung dlm bilik kecik...tertnya2 dlm hati ...apa sudah jadi...
ada thye ngan ahtan je kt luar tgh suluh muka ...aziz dgn mengelabah menceritakn
apa yg telah terjadi...di medan pertempuran......
"satu meja dh hilang"...."tak tau sapa ambik"......"red ckp dia nampak ada org ambik...
tp biasalah red...dia buat tak tau je...bukan nak tanya ke apa ke."

Selesai melampiaskan hajat...aku keluar dr bilik kecik itu......
terus menonong pergi ke medan pertempuran......satu meja dah takde...tinggal satu je...
aduss....."ni penyakit ni"....getus hatiku...."berjanggut nak tunggu giliran"....

dah....berjanggut tunggu turn....nengok member patuk......aku pulak kene partner ngan
thye...aduh boring......bukan nya apa....thye ni pelik sikit jurus2 nyer....suka sgt ambik
bola kt lantai....terbongkok2 macam pelaq....kalau org kasi depan jaring ...hancuss....pasal
thye suka tunggu jauh dari medan pertempuran....

"aku rasa budak2 training amik ni..." kata mat memecah tumpuan aku pada permainan
jurus member2 yg tengah bertarung....
"apsal pulak"...jawabku pendek....
"aku dengar diorang ramai sangat player kat sana"..."pasal tu diorang amik meja kat sini satu"
"yela.......memang bukan kita punya....tp at least ckp ler...takde orang nak terkejut...hilang"

"team baru!!"..jerit saha.....gelak besar...red pun sama tersenyum simpul...sambil menjeling
dari atas cermin matanyer...
"palat!!...jerit aziz pulak...."senang sgt kalah aih!!"....aman relek je...memang dah style dia camtu
relek je....aman seorang pengendali senjata yang hebat.....aku selalu rasa dia ada simpan kuku sakti lagi....

ha giliran aku le pulak bertempur....tp spoil sket...thye partner aku...tapi hati aku cakap partner
sapa2 pun ok...bagi dorongan dan galakan jer untuk menajamkan jurus masing2....
ok la....mainan jurus thye nampak menjadi hari ni....kita menang set satu.....set dua?....

"mcm palat!!"...thye hilang sabar...terus menyerang tatkala bola baru 0.01sec melantun dari meja pertempuran....'jurus putaran atas'...tapi kebanyakannyer...malah semua lontaran cabaran dari red...beroleh mata dek kerana kerakusan thye menyerang menggunakan jurus itu...
tp dek kerana mungkin rubber senjata thye kurang ummphnyer...putaran tak mencukupi
untuk memaksa bola menyentuh hujung meja....kekalahan teruk untuk set kedua...1 - 1.

rubber set!!!...."palat liat pulak korang"...kata saha...aku senyum jer.....

o-o...red bawak thye amik....dia rembat lagi guna jurus putaran atas...hampeh betul...
korang agak2 le keputusannyer...takyah la aku citer........mmm hampeh!!..

5 comments:

Bundle Studio said...

lu berbakat beb ..... gua dah lama nak mengaplikasikan bakat gua....tapi masalahnya gua tak tau kat mana kelebihan gua beb... gua kalau boleh nak orang hargai bakat gua ...nak org tau bakat gua walaupun sekelumit.....lu tolong kasi direction sikit kat gua beb ....lu rasa ada kemungkinan tak gua ni kena jumpa pakar kaunseling ....?

buyat said...

ko jgn bro...jumpa gua je dah...
nak kata tere tu takde....bolehlah kot....aku ko oe kita punya minat yg sama....bizness bro..nnt kita usahakan.

Bundle Studio said...

lu badminton layan tak bro..?

buyat said...

equipment ada...tak pernah layan lagi.....pancit la rasanyer..
awat?

Bundle Studio said...

jom layan