ALL ABOUT KNIVES AND WOOD

Terima kasih atas kunjungan anda, jika ada jenis dan jenama pisau yang anda inginkan boleh beritahu dengan saya, mungkin saya boleh membantu...telefon saya 0193302672. E-mail sham200175@yahoo.com. Maybank akaun 114209468772. Sila tambah RM10 untuk penghantaran. Terima kasih atas sokongan anda.

Friday, August 14, 2009

pembalasan dendam

"assalamualaikum......?...awat lambat angkat tipon...?"
"waalaikumsalam.........aku ataih moto ni...nk g kg baru...ada breakdown!!...naper?"
"ingat nak g tempat keje ko petang ni....gua nak balas dendam ni....."
"aku ingat hari ni tak dapat ler....tak tau pukul baper boleh settle keje kt kg baru ni....sok ler..
ok..?"
"esok dah dekat sgt nak pose..!!"
"amende ko bro...minggu depan baru pose le!!...ko dapat jurus baru ker..?"
"ada le....jurus tangan kiri lurus!!"
"aikk...camner tuh..?"
"ha...tunggu esok ler...keh keh keh"
"ha...ok ler....sok pepagi confirm ler...jadi ker tak...!"
"ok"

jadi sepanjang perjalanan aku dari kuchong ke kg baru.....berserabut ler kepala aku memikirkan akan jurus terbaru bro koe...'tangan kiri lurus'???

makaihhh...camner ler gayenyer tuh....?..mmm tapi aku sikit pun tak gentar...sikit pun tak!!

14 comments:

Bundle Studio said...

A thousand sorry to all my Bro ...
can't join you today, maybe next time,because have ad-hoc agenda, going back to big river,enjoy you games bro ....
the last word i can give to the two of you ...."kenang daku dalam doa mu" ......hehehehe .....

buyat said...

aikk....going back to sg ganal...
ok lah bro...take care..ler..
nampaknyer aku ngan boe je ler..
aku dah siapkan bayam goreng ni..
nnt boe makan bahagian ko..keh keh keh

buyat said...

di corong suara segagah jebat
membuat hamba jiwa serabut
di medan jurus ramalku tepat
putaran sakti tak mampu disambut...

boe~ said...

cis!!! kau buyat...
aku tahu tahap titanium kau
nantikan kedatangan ku kembali dgn jurus yang lebih hebat.
"""Putaran uranium peringkat ke 7""

boe~ said...

bundle -
pak abu menanam bayam
untuk dimakan bersama nasi
sedap juga memakan bayam
jika digoreng mengikut resepi

ambik galah jolok buah salak
buah salak tk pyh jolok la mgkuk
kata nak menyanyi, nak melalak
bila lagi... apa kata esok

Bundle Studio said...

Balik kenduri membawa berkat,
Berkat di bawa naik basikal,
Kalau begitu sudah muafakat,
Besok..? aku tak de hal.

patungcendana said...

hehehe...kau orang suka berbalas2 pantun ya...

re:...pepatung lambat...huhuhu

apa maksud 'takurihengan..' aku tak faham...:-(

buyat said...

mmm..beginilah kita...cakap kekadang berkias ...kekadang terus cantas je..he he

patung:...takurihengan : tersenyum lebar sampai telinga :D

patungcendana said...

tepat sekali tafsiran kau...so...kau rasa siapa yang jadi mangsa?

err...takurihengan tu bahasa apa? :-D

patungcendana said...

re:..taxi driver...sentimen kita sama...

selamat hari raya buyat...:-)

buyat said...

patung: bahasa banjar tu..he he he

re: taxi driver....diorang perasan jalan tu bapak diorang yg buat...

selamat hari raya juga buat u n family....hv fun... :)

patungcendana said...

kau berhari raya di mana buyat?

buyat said...

patung: aku beraya di perak dan n9..ni baru balik dari n9 le ni...n9 takder 3g la..putus hubungan ngan alam jaring...he he he...how is ur hari raya?

patungcendana said...

my raya...biasa2 aje...tak jadi nak pergi dungun sebab kereta ada masalah...huhuhu...ao...aku dari raya k2 dua sampai start kerja next Monday tu...duduk rumah je...

re:...jubah mahal tu...:-D