ALL ABOUT KNIVES AND WOOD

Terima kasih atas kunjungan anda, jika ada jenis dan jenama pisau yang anda inginkan boleh beritahu dengan saya, mungkin saya boleh membantu...telefon saya 0193302672. E-mail sham200175@yahoo.com. Maybank akaun 114209468772. Sila tambah RM10 untuk penghantaran. Terima kasih atas sokongan anda.

Monday, August 10, 2009

kedai bundle part III

kepala hotak aku pulak yang berserabut...ingat nak masuk cari bundle baik punyer..buat modal...sekali dapat berbundle2 kekusutan yang tak mungkin boleh dipandang sepi...aku memang takleh dengar dan buang jer...bab2 camni hati aku memang mudah tersentuh dan sangat bersimpati....ndak pulak mangsa adalah akak ni..kes2 tekanan jiwa camni boleh berakhir dengan tragis......

aku ingat dapat sehelai t shirt pun jadilah....aku sambung belek baju...akak tu sambung.....

"saye kalau balik kampung adik beradik saye...sumer cakap saya kurus....diorang tak tahu saye macam maner...badan sakit...hati sakit....dapat suami malas camtu.."

aku dah jumpa baju yg ok sikit....aku ambil...pegang jer dulu...pasal akak ni nampak cam belum puas membebel.....

"saye nak balik kampung ni...nak cuti...tapi saye tak suker balik naik kereta ngan suami saya...nanti macam2 nak balik awal lah...ada hal lah.....eee tak suker saye...saya kalau cuti dua hari...dua hari tu nak duk rumah mak jer...tak nak g mana2..rehat je kat rumah mak"

"tu yang saye suruh anak saye beli kereta tu...dah beli dah....nanti nak bawak saye balik kampung naik keretanye"

aku dah rasa cam nak bayar n blahh jer...tapi hati aku cakap ...lek lu....sikit lagi.....

"mmm...berapa kak?"....aku dok perati dalam dompet ...tengok duit yang tinggal beberapa kerat je lagi....

"rm8 tu....jgn nengok kat hanger tu...tu memang asal hanger tu ada sticker harga...banyak sangat tak terkopek....byk lagi kerje lain.."

"mmm...kesian akak ni...boleh sakit jiwa kan..sabar lah kak"

"mm...memang yer....saye berapa kali dah terfikir nak bunuh diri jer....tapi fikir anak2...saye ada anak2 lagi.."

aku mengucap dlm hati.....aduhh....kalau dibiarkan bisa tragis ni...gempar satu kuchong...bygkan kot kalau dia nak bawak budak2 yang dijaganyer sekali..amacam...
adusss mcm2 boleh jadi.......

"jgnlah sampai macam tu kak...tak baik cakap macam tu...akak nak jadi kayu api..ker?"..aku bayar dan blahh...sambil aku senyum seikhlas hati.....i got my eyes on you....hehh....jgn salah faham.....maksudnyer aku akan follow up supaya tragedi tidak terjadi.....................gua belah keluar dari kedai dengan jiwa bercelaru......

adakah hati aku didorong untuk menjenguk masuk kedai itu.....adakah aku bertanggungjawab menyelesaikan kekusutannyer...atau aku ignore dan buat2 luper..sehingga nanti kisah perempuan itu menjadi tajuk utama akhbar tempatan....

aku tak sangka...niat aku nak nengok bundle....dapat sehelai baju dan berguni2 sendu....kesian akak tu...mintak simpang segala yg malang...amin

9 comments:

Bundle Studio said...

maus repeat gi kedai tu bro, gua nak ikut

Bundle Studio said...

sorry typing error .........

Bila mau repeat gi kedai tu bro, gua nak ikut ...

boe~ said...

gua pun nak ikut. Ckp kt akak tu kalau taknak bunuh diri biarlah kerana Allah. Bukan kerana anak2.

Ps: pc gua problem. now under construction.

buyat said...

bro2ku...wanyer internet connection prob ler...baru mau angkat broadband.....tungguuu

Bundle Studio said...

bila jiwa berantakan dan dan rasa diri sudah seperti tiada jalan keluar, akhirnya kita boleh tewas dgn amukan sang syaitan yang direjam....bantulah dia dalam menyusuri jalan yang benar....

buyat said...

bila kita nak jenguk akak tu bro...?

Bundle Studio said...

Usah di turut resam si luncai,
Kelak hidup menjadi parah,
Bila kepala hampir berkecai,
Lepaskan ia di kotak merah.

Ada bran broooo ....?

buyat said...

usah diturut resam siluncai
kelak hidup menjadi gundah
sudah serabut menanti barai
sedia menyusup ke kotak merah....

gua brannn....

Bundle Studio said...

Tanah di kampung tiada ber geran,
Tinggallah ia sebagai pusaka,
Jika semua sudah bran,
Nah.. tentukan masa dan ketika.