ALL ABOUT KNIVES AND WOOD

Terima kasih atas kunjungan anda, jika ada jenis dan jenama pisau yang anda inginkan boleh beritahu dengan saya, mungkin saya boleh membantu...telefon saya 0193302672. E-mail sham200175@yahoo.com. Maybank akaun 114209468772. Sila tambah RM10 untuk penghantaran. Terima kasih atas sokongan anda.

Friday, August 7, 2009

kedai bundle

lamer jugak tak lalu jalan ni......kawasan kampung di pinggir Kuchong.....aku nak g kedai handphone.....dah byk hari awek kedai tu tipon bila mau ambek.....sajer je lalu jalan belakang ni...
sambil menikmati keindahan suasana kampung....biasalah aku...sambil bawak motor....kepala bukan memanjang hala depan jer...kiri, kanan, atas sumer aku pandang....pendek kata aper ajer yang menarik perhatian aku...aku nengok ler...

masa aku dok pandang sebelah kiri jalan...aku ternampak papan tanda 'kedai bundle ->'...aku tertarik untuk menyinggah...tapi aku ingat balik ..baik aku g kedai handphone dulu pasni...balik singgah tempat tu...bukan kedai pun..pasal dia buka bundle kat rumah jer...patut letak 'rumah bundle ->' ler ..ye tak...?

so aku g ler kedai handphone dulu.....kedai handphone ni special sikit....jurujual sumer budak pompuan malaya cuunn...tokey pun amoii malaya cuunn gak..tapi bukan itu yang aku maksudkan 'special' nyer....ni pasal harga yang ditawarkan...memang aku rasa paling murah diseluruh malaya ni...handphone aku sumer beli sini..sumer suku-sakat-sahabat-handai-saudara-mara aku beli handphone kat kedai ni....ada kedai jual handphone gak berhadapan kedudukannyer ngan kedai ni....tapi korang boleh tengok ler perbezaannyer....lagi satu kedai ni pelik sket...pasal operation hour 1pm - 10pm....nak kene adjust time gak nak pegi...hehh

aku baru cabut helmet mau sangkut kat side mirror...pandang dlm kedai...awek dalam kedai dah senyum melebar...mmm...manis tuh...hish....aku masuk kedai...keluar dompet...carik resit repair....jumpa terus bagi awek tu...malas nak memanjangkan scene jadi merapu pulak...pasal dalam kepala aku...ada 'rumah bundle'....awek tu masuk jap pastu kuar...kasi aku handphone yang dah siap repair....dia cakap terima kasih...aku pun cakap camtu gak...blahh teruss..

bawak agak laju sket menuju 'rumah bundle'...sebenarnyer aku jadi excited ngan bundle...sebab baru smlm aku jumpa kulaan aku dari sg ganal...kitorang makan tengahari kat cafe ala 'stabak'..
kitorang sembang pelbagai topik....dlm byk2 topik tu terselit ler...cerita pasal bundle nih..ada ler dia bagi tip sket pasal bundle...bagi orang bijak...kene gayenye...memang boleh kaye...

aku masuk moto sampai halaman rumah...parking ....pastu g meninjau....tokey rumah ni susun bundle kat ruang porch kete nyer....aku nengok cam tak semangat jer....takde orang jaga pun...aku pun pi le belek koleksi bundle yang ada...aku pi belek seluar 'jeans'....ada ler lebih kurang 3min sebelum muncul dari dalam rumah seorang perempuan yang kalau tak silap telahan aku ler....dlm awal 40an gitu...dan bagi aku dia mesti 'cantik,menarik,tertarik ko mmg da bomb' suatu waktu dahulu....

lalu cerita ni bukan lagi pasal bundle.....aku jadi pelik...apa ada dengan jiwa dan raga ku..?

2 comments:

Bundle Studio said...

cinta mula berputik nampaknya

buyat said...

ish3x..
kesitu pulak peginye bro...?
itu jiwa rapuh bro..
asal boleh naik nafsu jatuh cinta la pulak!! ;)