ALL ABOUT KNIVES AND WOOD

Terima kasih atas kunjungan anda, jika ada jenis dan jenama pisau yang anda inginkan boleh beritahu dengan saya, mungkin saya boleh membantu...telefon saya 0193302672. E-mail sham200175@yahoo.com. Maybank akaun 114209468772. Sila tambah RM10 untuk penghantaran. Terima kasih atas sokongan anda.

Sunday, November 15, 2009

projek kayu @ bundleStation.











salam sejahtera utk sumer penghuni buana maya ini.....setelah sekian lama berehat tanpa
dikaji sebabnyer.....aku upload gambor je lah...projek kayu @ bundleStation...utk bro bundle.








4 comments:

Bundle Station said...

for more information about "bundle station" please do not hesitate email to (bundle.station@yahoo.com) or visit our blog (http://bundlestation.blogspot.com)

boe~ said...

xcelent work, nice job, hope going to be a perfectionist. creative design and inovation... keep it up bro.

angah - x mai bangi lagi kaa...

patungcendana said...

salam....aku baru nak komen blog kau dah hampir obsolete...hehe...

buyat said...

boe- thanks bro...nnt gua upload gambar yg dh siap...rugi tak sempat nak amik gambar in progress..he he he...nnt pasti "huuuu..."

cik patung- terima kaseh kerna sudi menjenguk sarang ku. tak sempat obsolete ye...he he..